OPPDAG KLEPP 8 MAI

Skjermbilde 2018-04-11 kl. 22.55.10.png

OPPDAG KLEPP. ÅPNE TURER FOR ALLE …

Tirsdag 8.mai 2018 kl 17.45 oppmøte Jærhagen

Vi starter på NIBIO der det serveres kunnskap. Så en tur til RYGR Brygghus der vi får servert smaksprøver. Deretter avslutter vi turen på Jøers Kjøkken der det serveres middag.

NIBIO
Norsk institutt for bioøkonomi (NIBIO) forsker og leverer kunnskap om mat- og planteproduksjon, miljø, kart, arealbruk, genressurser, skog, foretaks-, nærings- og samfunnsøkonomi.

RYGR Brygghus
RYGR Brygghús finner inspirasjon i historien og landskapet vi er en del av. Nøysomhet og seiersvilje. flammende hjerter, svingende redskap og jord under neglene. Vi holder til på Jæren, hvor tradisjonen for å dyrke jord og skape vekst ligger i blodet. Horisonten vår er samtidig så vid at vi ser langt utover – til alle steder hvor ekte smak og djerve tanker finnes.

Jøers Kjøkken
Jøers’ Kjøkken skal være en nabolagsrestaurant og et møtested på Klepp Stasjon for hele Jæren. Med beliggenhet rett ved togstasjonen håper vi å ønske velkommen til alle langs Jærbanen, fra Egersund til Stavanger. Bak Jøers’ Kjøkken står Rita Laland Jøers, Xavier Goursaud og Christian Jøers.

Pris pr person kr 350,- inkluderer turen, forfriskninger og middag på turen. Innbetaling direkte til Klepp Næringsforenings konto: 3290 0 774701 merkes « opplev Klepp» med navnet påført. Påmelding : post@klepp-naringsforening.no  tlf 92022242 Påmeldingsfrist 5. mai

Begrenset antall påmeldinger. Første mann til mølla!