Medlemstilbud for våre medlemmer med Lyse as for 2020

Skjermbilde 2020-03-02 kl. 15.03.12.png

Din bedrift kan bidra positivt til miljøet og oppmuntre til økt produksjon av miljøvennlig krav. Med 100 % Fornybar garanterer vi at det produseres like mye fornybar strøm som din bedrift bruker.

Bestill fornybar strøm i dag, så applaudere vi et godt valg med å spandere månedsbeløpet på strømavtalen de første seks månedene.

Lyse Spot er en avtale som følger markedet direkte. Prisen varierer time for time i takt med tilbudet og etterspørsel. Det vil si at dere betaler det samme som Lyse kjøper strømmen for, i tillegg til et påslag som inkluderer elsertifikater. Energioversikten, verktøyet som gir dere bedre kontroll over forbruket, er inkludert i avtalen (kan når som helst sies opp).

Timepris fra Nordpool Spot

+ 6,44 øre/kWh

+ 75 kroner per måned

Energioversikten: 29 kroner per leveransepunkt

100 % Fornybar: 2 øre/kWh

Tilbudet forutsetter seks måneder binding.

Medlemstilbud for våre medlemmer med Lyse as for 2020  , Kontakt:  Bjørn  Vaule Fjeldså tlf: 93 65 33 07